Sık Sorulan Sorular (SSS)
Fiziksel mağazanız var mı?
Evet. İletişimde yer alan adresimizde hem perakende hem de toptan alışverişleriniz için mağazalarımız bulunmaktadır.
Ürünlerinizi internet üzerinden inceleyip satın alabilir miyim?
Mopal Aksesuar ve çatısında bulunan tüm markalara Mopal.com.tr web adresimize üye olarak ulaşabilir, pazaryeriniz için toptan alımlar yapabilirsiniz.
Perakende alışverişleriniz için ise Trendyol, Hepsiburada ve Amazon platformlarındaki Times Studio mağazalarımızı ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca Blueo markalı ürünlerimizi bireysel olarak blueo.com.tr üzerinden de satın alabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişiniz kargoya verilmemişse, aynı gün içinde ücretsiz iptal edebilirsiniz. Sipariş iptali için [email protected] adresine e-posta gönderebilir veya +90 533 066 0700 destek hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.
Ürünümü nasıl iade edebilirim?
Ürün tesliminden itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak iade başvurusunda bulunabilirsiniz. Detaylar için “İptal ve İade Koşulları” sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.